A Review Of خرید رولیک

Wiki Article

*این دستگاه ها همان *اسکرو کانوایر می باشد ولی با قطر و طول بیشتر

نوار نقاله وزن تسمه نوار نقاله را تحمل می کند و محصولاتی که روی آن گذاشته شده است، را انتقال می دهد.

همان طور که ذکر کردیم، این قطعات بسیار حساس بوده و باید با دقت بالایی طراحی شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 مجموعه آرت آسفالت با بهره گیری از تولید کنندگان ، عرضه کنندگان و متخصصان با سابقه امر در جهت سهولت دسترسی سریع و آسان مشتریان گرامی برای تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت وسنگ شکن ، بصورت کلی و جزیی ، آماده ایفای خدمت می باشد.

کیفیت محصولات تولید شده با استفاده از شن و ماسه بسیار به این که که این شن و ماسه تمیز باشند و ناخالصی نداشته باشند بستگی دارد.

چون رولیک های نوار نقاله سدید ماشین افلاک بصورت تخصصی آبندی می شوند مانع نفوذ گردوغبار می شوند.

تکنولوژی تولید تسمه نقاله روز به روز بهتر شده است و از همین‌رو کارها بسیار تخصصی‌تر دنبال می‌شود. آلمان و چین در این عرصه پیشگام بوده‌اند و حتی از قطعاتی استفاده می‌کنند که ابعادشان به‌صورت تخصصی توسط کارفرما و مشتری تعیین می‌شود.

نوار نقاله زنجیری برای اجسام سنگین‌تر طراحی شده است و معمولا سطحی که مواد با نوار نقاله برخورد رولیک معدنی می‌کنند، دچار استهلاک و خوردگی چندانی نمی‌شود. نوار نقاله پلاستیکی از چند کمربند مخصوص دور قرقره‌های دستگاه تشکیل شده است که حتما باید ضخامت کافی داشته‌ باشند و جنس‌شان هم از نظر تحمل حرارت و فشار زیاد، قابل قبول و البته استاندارد باشد.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نوار نقاله” لغو پاسخ

رولیک رفت، همان طور که از اسمش مشخص است، برای موارد انتقالی کاربرد داشته و وظیفه تحمل وزن تسمه را برعهده دارد.

از این رو اگر بخواهیم به دو اجزای مهم در این دستگاه اشاره کنیم می توانیم تسمه و رولیک را جزو مهمترین بخش های دستگاه نوار نقاله محسوب کنیم. تسمه ها دور این غلطک ها قرار می گیرد و سبب می شود که حرکت رول ها به راحتی انجام بپذیرد. رولیک ها در دستگاه های نوار نقاله به عنوان یک عنصر مهم در انتقال و جابه جایی مورد استفاده قرار می گیرد.

نقد و بررسی‌ها هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نحوه*بسته بندی رولیک ها معمولا با پالت چوبی یا جعبه انجام می شود.

Report this wiki page